В той час у Венеції особливо виділялися дві консерваторії, в яких музичне виховання стояло на справді високому рівні (їх очолювали Б. Галуппі та А. Саккіні). Це Ospedale de incurabili (Притулок невидужних) та Ospedaletto a Santi Jovanni e Paolo (Малий притулок святих Іоанна та Павла). Співаки чи інструменталісти інших консерваторій у концертах не могли конкурувати з артистами Б. Галуппі та А. Саккіні.
Б. Галуппі славився як видатний педагог і композитор. Ч. Берні навіть порівнював геній Галуппі з генієм Тіціана. Його учениці, які часто виступали в концертах, були високопрофесіональними вокалістками. Багатьох з них Ч. Берні називає «справжніми солов’ями», яким були доступні найскладніші вокальні партії.
Важливою рисою Б. Галуппі, що приваблювала до нього всіх, була його скромність. Відомий і шанований усіма музикант, він любив дітей, своїх вихованців. Його теплоту й турботу відчував на собі й Дмитро Бортнянський, для якого Галуппі як педагог назавжди став взірцем. Невипадково, очоливши пізніше Петербурзьку капелу, Бортнянський сам вирізнявся благородством і м’якістю у ставленні до півчих. Сучасники не раз писали про його велику душу і скромність.
Твори Б. Галуппі, які часто звучали в стінах консерваторії, захоплювали своїм ніжним мелодизмом чи урочистістю й патетикою. Вони були простими й доступними для слухачів і при тому відзначалися високим професіоналізмом. Подібні риси ми зустрінемо пізніше і в музиці Бортнянського, який сприйняв від свого вчителя все найкраще. Так, зовсім у дусі Галуппі він майстерно використовуватиме в операх і хорових творах малий інструментальний склад. Засвоївши принцип учителя «vaghezza, chiarezza е buona modulazione» («витонченість, ясність та хороша модуляція»), Бортнянський водночас врахує російські вокально-інструментальні традиції і вимоги нового часу.
В ці роки Галуппі писав і хорові твори, які, за словами Ч. Берні, характеризувалися великим натхненням, смаком і фантазією. Чіткість форм, поєднання ясної гармонії зі складними поліфонічними пройомами, вміння втілити потрібний настрій – всі ці особливості хорових творів Галуппі згодом виявляться в музиці Бортнянського.
На якому конкретному матеріалі вчився Бортнянський,