жанру в Росії. За фактурою і викладом матеріалу вони також нагадували моцартівські. І це зрозуміло, адже обидва композитори засвоювали одні й ті самі правила італійського оперного й інструментального мистецтва 70-х років. Бортнянський у Росії, а Моцарт в Австрії, кожний по-своєму відчував у своїй творчості вплив італійської інструментальної музики. Про це свідчить супровід до перших творів Бортнянського «Ave Maria» та «Salve Regina». Цікаво, що останній зберігався один час в архіві М. Римського-Корсакова, що підтверджують позначки на полях рукопису.

Інструментальні ансамблі Бортнянського – як правило, тричастинні за формою – характеризуються гармонічною ясністю та м’якістю фактури, терцовістю і секстовістю верхніх голосів, квадратністю побудов, які завершувалися типовим для класичного музичного мистецтва XVIII ст. автентичним кадансом (11).

Ансамбль Д. Дортнянського

60

Д.С. Бортнянський (головна)

Лічильники

Яндекс.Метрика

Украина онлайн Каталог сайтов «ua24.biz» Белый каталог сайтов каталог сайтов ukraina.net.ua - каталог сайтов Украины Каталог сайтів України Безкоштовний каталог сайтів