Невідомо, які конкретно хори Бортнянського одержував Орлов, але згадка про нові твори композитора свідчить про його велику працездатність у 80-і роки. Через десять років їх стало значно більше, і. щоб полегшити роботу переписувачам приватний нотовидавничий магазин Х.Б. Гене, який відкрився в Москві у 1794 році, почав систематично випускати концерти Бортнянського. Про це повідомляли «Московские ведомости» (105,1794, №88). Якщо вважати, що концерти «Господи боже» (№ 26), «Гласом моим ко господу воззвах» (№ 27), «Блажен муж, бояйся господа» (№ 28) було написано до 1794 року, то, очевидно, на цей час композитор створив близько 30 концертів1, тим більше, що ще в 80-і роки В.Г. Орлов знав про цілий список концертів Бортнянського. Назвемо тут і концерт № 3 «Господи, силою твоєю возвеселится царь», про який також писала столична преса. Цікаво, що в камер-фур’єрських журналах за 1779 рік під цією ж назвою без імені автора згадується хоровий концерт, виконаний 30 серпня в петербурзькому Олександро-Невському монастирі. Пізніше, в 1793 році, камер-фур’єрські журнали знову згадують цей концерт, виконаний придворними півчими на торжестві з приводу одруження сина Павла – Олександра з княгинею Єлизаветою Олексіївною 28 серпня (12 жовтня). Є підстави гадати, що автором цього концерту був Бортнянський, який міг написати його до свого повернення з Італії. Це тим вірогідніше, що півчі Придворної капели частіше виконували вже популярні твори композитора. Офіційно ім’я Бортнянського було вперше вказано на цьому творі в 1796 році.
У 1795 році з’явилися повідомлення ще про два концерти Бортнянського (№ 30 та № 6) та двохорний (№ 6), а в 1796 році – про цілий ряд їх (№ 18, 12, 11, 23, 29, 24, 16, 31, 4, 1, 34, 21, 17, 8, 25, 20, 14, 10, 15, 7, 13, 19, 6, 9, 2, 5), двохорні – № 1, .4, 5, 2, 7. У 1804 році в реєстрі X.Б. Гене, доданому до «Московских ведомостей», було зафіксовано лише п’ять нових концертів (№ 22, 35 та
___________________